2013

Hej! Har varit nere på stan idag, gick upp typ 11, sen åkte jag och min syster ner till stan. Det var hon som ville det, och vi behövde köpa en present till mamma som fyller år idag! ♥ Hittade en sak till henne, och en sportbh till mig. Den var på rean men jag har slängt kvitto + lappen som va på så kommer inte ihåg vad den kostade!.. från ginatricot. Tycker om den! :D
Sen lite saker jag köpte på hästavdelningen i Ullared!
En väst i ett matrial som hästhår inte fastnar på (behövs!). Kostade bara 129 kr!! Var igentligen ute efter en tunn ridjacka med långa armar, men alla modeller de hade var väldigt kort i ryggen, vill hellre ha en som är lite längre isåfall..
Tunna ridhandskar, typ 30 kr med supersnygga detaljer!
Och 2 påsar med hästgodis! 1 kg i varje, 30 kr styck!
Här är lite annat jag köpte. Älskar verkligen tröjan :D
 
Detta va inte allt jag köpte, lite mer kläder och shampoo och sånt. 
Nu ska jag fixa iordning lite skolsaker, är en vecka kvar men endå. Är man ute i god tid kan man ta det lungt de dagarna innan. Ha en bra dag! :D 
en liten egopix på det ;-)
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: