Blogg synas

Min blogg kommer vars uppe på sidan nu klockan 08.00 om jag inte mins fel?

Ligger i sängen men måste gå upp... Idag börjar vi halv 9, och jag har för mig att vi slutar tidigt idag. Vårat schema var väldigt bra, 2 dagar sovmorgon och längsta dagen "bara" 15.25. Bra schema, bra skola & min klass är ju bäst.
Har inte fått någon läxa än, vi får väl det nästa vecka. SO - som inte är en favorit - kommer vi ha 4 lektioner i veckan.
Nog om mitt schema (:

Vecka 12&13 ska vi praoa, och även fast det är långt kvar började jag att tänka på vart jag ville va. I nåt stall? Har ni några tips?

Nu måste jag gå upp, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fina ni är!

2013-08-25 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: