Dagarna ni missat!

Wow, haft fullt upp de senaste och har satt bloggen lite  åt sidan.. vIlket var dåligt gjort av eftersom statistiken är jättebra och har fått lite meddelande på kik om bloggen!

I onsdags red jag då Benito igen, och vi gick ner till hagen och red. Vi övade på igångsättningar och att hästen skulle lyssna på första kommando! Gick jättebra och Benito var duktig, han är lite stel i ena varvet (vänster?) men det blev bättre och bättre! Kommer INTE upp video från passet, mobilen hade inget batteri.. Och kameran hade jag lämnat hemma. 

 

Torsdag vaknade jag ännu en gång med VÄLDIGT ont i halsen, och har fortfarande ont. Har frysit mycket de senaste dagarna och börjar bli lite snorig.. Hoppas inte det blir förkylning! Behövs inte just nu!... 

Skulle tränat på kvällen (fotboll) men hade ont i halsen och mådde inte helt 100,  och jag vet att man inte ska träna då. Var hemma och tror jag somnade till på soffan några gånger. Seriöst, torsdagen var en riktig slappardag, med vila och TV. 

 

Idag var det inget speciellt heller, hade liite sovmorgon idag, började 9.10 med idrott - favv ämne! Men i början nu har vi bara teoretiskt (inte alls kul), HLR & "olycksdrabbade" männinskor. Slutade 14.30 och va med en kompis, nu ikväll. Hon åkte hem runt 8 tror jag? 

 

Gick också på jakt efter mina efterlängtade halstabletter, gick med raska steg ner mot affären för att se om det fanns något som kunde funka.. När jag kommit ner (hade ingen alls lust att gå ett steg till idag) var det stängt... :@ Jaja, får bli en annan dag

 

Skulle igentligen åkt till stallet idag, men mår inte så bra så va hemma istället. Har stora&svåra beslut och ta. Före jul ska det va, låter långt men det kommer gå snabbt... Hmm

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: