Förlåt?! nej

För någon vecka se skrev jag ett långt inlägg, men "hat" mot nattstad bloggar. Har fått lite kommentarer på det inlägget och tänkte svara på det..
"Du är bara avundsjuk" "Nattstad bloggar kan faktiskt vara bra"

JA. När jag skrev inlägget bara skrev jag, tänkte inte på vad jag skrev. Fine, innehållet kan vara bra på nattstad bloggar. Men hittar SÄLLAN inlägg jag gärna läser där. Bilder med något citat hitar du om du öppnar instagram, på en blogg ska det finnas text som man själv skrivit, som man står för att man skrivit! OKEJ då vet vi att du åker ner till stan genom att läsa rubriken, och en bild på dina ben som är uppe på ett säte i busen. shit va cool! 
MEN JAG fastnar inte för såna bloggar, gillar inte alls tänket med dom bloggarna. Ordentliga inlägg ska det vara, bra uppdatering och inget slarv! 
 
SÅ jag är inte emot alla nattstad bloggar, men läser inga och kommer nog aldrig att göra. Gillar inte alls ideen med nattstad och att lämna ut allt om sig själv. 
och ffrågan om nattstad bloggar kan vara bra, jag tycker faktiskt inte det & tycker inte det är något fel med att jag tycker som jag gör.
 Kolla in fina Malins blogg! Gillar den STORT! :) www.mkrohn.blogg.se ♥ 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Malin! ❤

2013-08-29 @ 16:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: