Har inte hunnit!

Hej! Gick up 7 imorse, så harnn och orkade inte uppdatera på morgonen för blogg.se appen är dålig som vanligt.. 

Gick som sagt upp kl 7, och tog på mig hästkläderna och tog med mig frukosten i bilen. Var jättetrött, men kom iväg. Jag var med på ett knatteläger som hjälpledare, visade hur man borstade, kratsade hovarna osv.
 
Kom dit och vi va först, gick in i stallet och trodde det va tomt, men så hörde jag gnägg innifrån lilla stallet och där står stackars Kasper som har fång i en box med en stor boxdörr som han knappt ser över
Sen hjälpte jag 2 barn /typ 7-10 år) att göra flätor i Boleros man, och sätta gula blommor i för de hade någon tävling där man skulle göra en häst finast. Bolero vann haha! 
Efter det gick en grupp ut och red, och jag var inne i stallet och tog emot nästa grupp med barn som skulle borsta hästarna. i gjorde precis samma saker, och de 2 som va med mig och Northon ville göra flätor i hans man så det gjorde vi haha! Vi lekte lite och så, typ datten. Var väl ingen favorit :)
 
Sen åkte vi till mormor och åt lite mat, åkte hem och duschade bytte om och spelade in en video med min kusin som kommer komma ut snart på min youtube kanal. håll koll! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: