Hinner uppdatera lite... varje dag

ska verkligen ta tag i bloggandet igen, abstinens att gå in på blogg.se varje dag, klarar mig inte utan! 
sverigeponny kommer ju vara en hästblogg - jag är ju en häst tjej. 
Sitter just nu och lyssnar på musik och fingrarna flyger över tangentbordet, när man bloggat i 2 år vet man var a b och c sitter på tangentbordet ;) går lätt att skriva, när tankarna är med en också
 
Har lite smått panik över att skolan faktiskt brjar snart, har inte saknat det precis.. Mitt sommarlov har varit ganska tråkigt, det har hänt saker jag är glad över fortfarande. Minnen sommaren 2013, check :D det har vrarit kul!
 
Ridningen börjar måndagen den 12 augusti, blir alltså den... 14 för mig :) saknar min bebis Hoffman, älsklingen♥ snart så!
 
-Nu ska jag äta, är vrålhungrig. vaknade tidigt idag, brb!
 bild från idag!

Kommentarer
Postat av: Stina

Gud vad fin du är! Bra att du börjar på blogg.se, mycket bättre blogg! <33
Vem tar dina bilder? så himla fina!!

2013-08-06 @ 17:08:06
Postat av: Marielle

Jättefin bild! =)


----------
Läs min blogg om att vara smyckesdesigner, kändisreporter och sångerska i Stockholm!
kram /Marielle

http://thisismarielle.se

2013-08-06 @ 23:32:50 / URL: http://thisismarielle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: