Jag är dålig på att..

hålla händerna rätt. Min höger hand faller alltid in och blir ”liggande”.
tränsa Delicato. Ja, jag är lång. Men hans hals är längre. Huvudet flyger upp, och man flyger med upp. I belive I can fly liksom
sätta på benskydd. Det blir ju rätt tillslut, men det är inte min grej! Tur att det bara är typ 3-4 stycken som har det i stallet  
få rätt avstånd till hindrerna. blir ett fel, blir nästa fel. Har dock börjat bli mycket bättre på det!!
rida i bra galopp på de stora hästarna. eftersom jag inte har ridit storhästar så mycket, är det svårt. Ett häst-galopp-språng är typ som 2 ponnys-galopp-språng hehe. Men alla storhästar i vårat stall är super mysiga, så det är svårt att inte gilla dom ♥ En av min favorit står i stora stallet fakiskt, Reflex!
* jag är dålig på att tävtta tränset ser aldrig det smutset som sitter på bettet som inte går bort med vatten, men nu har vi en hall of shame i stallet, så nu
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kan lätt komma på 100 saker som du är bra på!

2013-08-25 @ 23:02:18
Postat av: Michelle<3

Jag har också problem med händerna! Tror dock att armbågarna orsakar det :/

2013-08-27 @ 16:57:03 / URL: http://Dreamsfortwo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: