Känsliga storbloggare!

Har skrivit detta inlägget säkert 5 gånger, men tycker ändå alla ska tänka till! Skaffar man en blogg får man vara beredd på att få kommentarer som är både posetiva och negativa. 
Läser www.nellieberntsson.se (nohate) och tänker ofta på det med kommentarerna! Hon ligger typ 5:a på mest lästa bloggar och har flera hundra tusen läsare per dag, men skriver ändå inlägg om hur elaka kommentarer inte är okej, att man inte ska säga något om man inte har något bra att säga.. Har man SÅ många läsare får man väl ändå va lite beredd på att det alltid kommer finnas en/flera personer som inte tycker som du? Det kommer alltid finnas det, och som storbloggare måste man faktiskt vara beredd på att ta det också. Man kan inte bara få bra kommentarer och det hoppas jag man vet :@ 
Blir bara så himla... irriterad (?) när de skriver inlägg om att de får massa dumma kommentarer, tycker inte man ska lägga energi och skriva inlägg om det, har man så mycket läsare som dom får man VA BEREDD!! 
Säger inte nu att dumma kommentarer är okej, men man får säga precis hur man tycker men inte skriva det på ett dåligt sätt.. Alla tycker inte likadant!
 
 

Kommentarer
Postat av: Någon

Vll börja med att säga fin blogg! Jag kan förstå din tanke, dock tror jag inte att Nellie skriver sådana inlägg bara för sig själv, utan även för andra som blivit illa behandlade på nätet. Är väldigt imponerad avbbla hennes #skickavidarenätkärlek. Men jag förstår absolut din tamke. Har man många läsare är det jlart att man har några "haters".

2013-08-09 @ 19:46:02
Postat av: Lina - TeamPonnys

Håller faktiskt inte alls med dig, visst är man stor bloggare måste man vara lite beredd på de - för så ser ju våran vardag ut här på internet. Men jag tycker de är riktigt bra med sånna inlägg, för det ska inte finnas en massa elakt egentligen. Det finns ingen som mår bra av de, så jag tycker att storbloggarna gör rätt - till exempel Nellie!!
Bra inlägg, de väckte mycket tankar hos mig ;)

2013-08-13 @ 09:22:23 / URL: http://teamponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: