Mål/lära mig

MÅL:
- Hoppa 1m
- Rida alla hästar i stallet, snart såå!
- Tävla minst 5 gånger
- Köpa JH chapsen, så snyyggaaa!
- Få min blogg att växa ännu mer, är riktig taggad på att blogga och har mycket bilder. Har nu ca 100 läsare per dag, och det har blivit så på bara 2 veckor. Vissa dagar är det 90, andra 110. Det GÅR bättre, och bättre ska det bli!
 

VILL LÄRA MIG:
- Få bättre hoppsits
- Byta galopp (vill lära mig bättre, är sådär bra på det)
 

Vad har ni för mål med era hästar/ponnys?
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Din blogg kommer bli lika stor som Nellie Berntssons! <33 Den är bäst men tycker du ska ha mer häst inlägg, tycker det är kul att se "dagens vill ha" från tex Hööks eller Charlies!! :D

Svar: Tack! <3
orksryttare.blogg.se

2013-08-27 @ 15:33:14
Postat av: Louise

Du rider så bra!
Skulle vilja se fler videos, det är så kul att titta på! :D
några tips:
- Video på stallet
- Din utrustning du använder (hjälm, väst m.m)
- Från ridpass
- Dina rosetter, när du fick dom osv!
Kram! ♥

2013-08-27 @ 17:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: