Min dag

Hej!
Mitt tidsinställda kom inte upp, vet inte varför?! Det kommer ikväll iallafall.
Slutade tidigt idag, har gjort det nästan alla dagar denna veckan. Vet inte vad det är med mig men jag är alltid trött. Klockan 8 på morgonen, 12 på kvällen, dygnet runt... 
Har jätteont i halsen och är typ hängig i hela kroppen.
 
Engelska läxa tills imorgon, träningen är inställd idag (?). ganska bra, orkar inte göra nånting idag! 
Bilder från ridpasset igår kommer snart, ska få dom idag. Skicka några till Emma som ska göra en design till mig. Vet som sagt inte när den kommer, men det är ju inte bråttom så den kommer när den kommer :) Tror det kommer bli jättefint! 
Vad skulle ni vilja läsa om? :)
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Kan du inte göra videobloggar?
Visa din hästutrustning??
Göra fler videos!! :D

2013-08-29 @ 14:37:37
Postat av: Lovisa

Jättefin blogg! Hur gammal och vilken ras är hästen i headern?
Jag har en tävling på min blogg, klicka på länken för att komma direkt dit!

2013-08-29 @ 16:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: