Min lördag

Hej!
Kom äntligen in på blogg.se, och fick ett meddelande att det varit nåt fel på sidan..
Mina tidsinställda finns inte kvar, hade skrivit mycket... Besviikeen!
 
Nu är klockan iallafall ganska mycket, är trött idag IGEN och kom precis på att jag inte städat klart mitt rum = massa saker på sängen... Blir att sova på soffa inatt ;-) skämt åsido
Har fått 5 bilder från i onsdags, resten kommer imorgon. Lääängtar, det blev jättefina bilder och tror ni komer tycka det också! 
Ska skicka iväg bilderna till Emma så hon kan börja på min design - den kommer också bli fin :)
 
Har tagit på mig världens mysigaste tröja, tighst och TJOCKA strumpor, ligger under filten och kollar på film med varm choklad. Mys lördag! 
 
Ändrade planer för imorgon, jag åker ut till stallet vid ungefär 2 (tror jag bussen gick?) och ska hjälpa till att leda knatte + rida efteråt. Klappa lite extra på Hoffman och ta lite bilder, (mobilbilder, kan inte bära runt på en systemkamera). 
 
Hoppas ni haft n bra dag och förlåt för min dåliga uppdate, men skyller faktiskt på blogg.se. Vi hörs innan vi ska nana, right ;-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: