Ny design

Matchen blev inställd idag så passade på att göra en ny design. Ganska nöjd, lite kvar att fixa!
Videon kommer kanske inte upp idag, youtube funkar inte men ska försöka igen sen. 
Har varit en riktig slapp dag idag, skulle ju spela match, men tog en dusch istället. Satte igång datorn och sitter i soffan, bara mamma och jag hemma. Har ont i huvudet så ska bara skriva klart detta, sen kolla på TV eller något. 
Vet inte riktigt om jag ska ha kvar inlägget jag skrev igår, känner mig dum mot de med nattstad bloggar, men min blogg är ju av MIG så jag måste ju skriva vad jag tycker... Vi får se :/
Har skrivit ner lite videos som kommer, måste gå och lägga mig tidigt idag även fast det inte är skola imorgon.
Twitter, instagram och facebook är spammat av "tagga skola imorgon", våran skola kommer göra det imorgon. Börjar på tisdag :) 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg!

2013-08-18 @ 19:56:49 / URL: http://www.hannaws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: