Påväg heem

SItter i bilen nu, pappa hade med sin dator så kan använda den i bilen.
Var inte alls mycket folk, vi kom dit ungefär tjugo över 9 så om det nu hade varit någon kö så hade den redan försvunnit in i Ullared! Var inte överdrivet folk, men vi var ju inte där själva! Tog allt i ordning förutom i slutet, då sprang jag fram och tillbaka på varje avdelning och plockade på mig haha. ;-) Fick bara med mig 5 saker från hästavndelningen, och 4 saker frn hundavdelningen som är precis jämte. Kommer upp bilder på det sen, är riktigt nöjd!! Blev lite smink, shampoo&balsam, almanacka och lite sånt som man behöver :) Gick ganska snabbt idag, brukar va där tills det stänger, men idag gick det snabbt. Visste vad vi skulle ha och vi bara plockade! 
 
Är hemma om typ en och en halv timma, ska kolla lite bloggar och länka min egen. Hörs sen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: