Ponnyallsvenskan @ ÖRKS

Vaknade idag och såg på hemsidan att det var ponnyallsvenskan i stallet idag. Var bara tvungen att åka ut! Mamma skulle skjutsat mig, men bilen är sönder så tog bussen istället. 
Kom ut till stallet ungefär halv 11, och då hade de 2 första klasserna redan hoppat, men det var ingen jag ville se som tävlade där. 
Ställde mig iallafall vid ridbanan och fotade, var väl det jag gjorde hela dagen. 
Var ute i hagen och fotade de andra hästarna, så fint när det är soligt och de är nyfikna på vad jag gör. Öronen framåt och det blir perfekta bilder! 
Min bebe är tillbaka, Valdo ♥ Älskar verkligen den 3 och 4:de! (ALLA BILDER ÄR OREDIGERADE!)
 
Somsagt, om ni va med och tävlade kommentera hur du och din ponny såg ut så kanske jag har bilder!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: