Presentation?

Har inte kvar någon presentation (tror jag inte?) och kommer inte skriva någon ny. Har frågestund så om det är nåt ni undar om mig passa på att fråga det där! 
 
Ännu en dag borta, alltså det går så snabbt och jag hinner inte göra någonting.
Hela sommarlovet har snart gått, och endel har redan börjat jobba.. 
Snart är det min tur att gå till skolan... 
 
Har bara varit iväg på 2 resor denna sommaren SKANDAL!! brukar va typ minst 3, kanske 4. Campat på Öland (standard) och cup i Helsingborg. Eskilscupen rekommenderas STARKT, även fast vi inte va det bästa laget hade vi ändå sjuuuukt kul ;-) Var ju andra girls and boys där och man träffade så många nya folk :D Fick tilloch med en domare att ha oss som sitt favorit lag!! "Alla lag spelar bra, men ni är ändå mina favoriter". Urgullig ;-) New homie, synd att han bodde typ i Malmö, annars skulle jag vilja ha honom som domare varje match :) 
 
Ridningen drar snart igång, & den 17 ska jag va med på läger och hjälpa till. Nu på söndag match. 
Imorgon taggar vi Ullared :) Tips på vad man kan köpa/ska kolla efter?
vad ska ni göra i helgen? 
raooooouwwwwwr!

 

Kommentarer
Postat av: Karin

Gullunge!

2013-08-08 @ 22:31:02
Postat av: Stina

Horse tröjorna!! Älskar dom!!

Svar: Ja haha! Har 2 st, men har hört att de inte finns kvar...? Finns dom - köper jag :D
orksryttare.blogg.se

2013-08-09 @ 09:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: