Sommaren 2013

Gått så snabbt, men gjort så många roliga saker! Vart ska jag börja?
Eskilscupen var sååååå himla kul, rekomenderas till alla fotbollslag som letar efter cup.
 
Bra lokaler att sova i, VÄLDIGT fina planer vi fick spela på, & man behövde åka max 5 min till arenorna.
Vi hade tur med vädret, sol varje dag, lite fööör varmt på fredagen.
Kunde sitta ute till 11 utan att behöva ta på sig en tjocktröja. :) 
Längtar verkligen tillbaka & hoppas på samma resa nästa år! 
 
Öland - som jag åkt till alla år sen ja föddes - var roligt som vanligt.
En kompis skulle följt med men det blev tillslut bara jag & familjen & släkten.
Bodde på samma camping, solade på samma strand, badade i samma vatten precis som alla andra 14 år, tröttnar aldrig! 
Det var också på den stranden som jag fick ett sms från en person som har en stooooor del av mitt hjärta idag!
 
Varit med kompisar, inte så många men de närmsta om och om igen. Det har vart sol, åskat och regnat - men har ändå haft något att göra.
Hade ju lite paus med bloggandet, men är glad att jag kom igen nu efter sommarlovet (snart...), tänkte sluta blogga eftersom jag inte hade något intressant att skriva om. 
 
På onsdag (övermorgon) åker jag till stallet. Saknat hästarna och det kommer nog vara liiiiiite svårare att spänna sadelgjorden på alla tjockisar ;-) Klappa lite extra på Hoffman, kolla in de nya hästarna. Ridhuset är avstängt - får alltså hoppas på fint väder.
 
Sommaren har nästan gått för snabbt... Mamma & pappa jobbar igen och om en vecka börjar skolan. Känns båda bra och dåligt * tiden gått snabbt även i skolan och detta året börjar jag 8:an... 8C. 
skolavslutningen i 6an. 
 Jag och Chicago sommaren 2011! (båda bilderna)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emelie

mysig sommar :)

Svar: ja verkligen!
orksryttare.blogg.se

2013-08-13 @ 12:36:11 / URL: http://emeliegrefberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: