Svar på frågestunden del1

Lovisa:
Yay min kommentar <3 fattar inte att du la upp den på sin blogg!!! Så glad!! 
Hur länge har du bloggat? I 3 år, om man räknar med "låtsas" blogg som man hade i typ 4:an bara för att xd 
Vilka bloggar läser du varje dag? www.jjennymw.blogg.se www.ponnydressyr.se www.nellieberntsson.se
Gör du nån mer sport än ridning? fotboll!
Favorit färg på häst? flugskimmel och rödfux är sååå fina
Vad tycker du är roligast att rida? Stor häst eller ponny ponny, i hoppning är storhäst INTE en favorit haha..
Har du ridit alla hästar i ditt stall? nej, alla förutom typ 4 och nu kommer det nån ny häst så ungefär 5 !
Bästa märket på ridkläder? jacson
Gillar du nellie Berntsson? ;)) gillar och gillar, gillar hennes blogg :)
Hoppas du svarar i video, kram!<3 
 
Stina:
Hur högt har du hoppat med Chicago? oxer med främre bommen 90, så 95 ungefär
Hur högt har du hoppat med Hofman? ca 80, har inte ridit han så mycket
Hur högt har du tävlat? :)  80
Vilken är din favoritblogg? har ingen favorit blogg typ... min egna får det väl bli haha!
Hur länge har du bloggat? finns svar där uppe
Gör du designers till andra? gör till dom jag känner! orkar inte sitta och ta emot beställning efter beställning, har min egna blogg att göra också!
Vad har du för mobil? ;)) iPhone 4
Hur många bästa kompisar har du? hm.. typ 2
Har läst din blogg länge och ett tag var du osams med dina vänner, är du "rädd" för att få nya vänner efter det?? man kan inte vara rädd för att få nya vänner... så nej, det var längesen det bråket var och jag har glömt det :)
När börjar ridningen igen? :DDD IMORGON!!
 

Jenny:
Vad har varit det bästa med sommaren? Öland och eskil!
Längtar du till skolan? neeeeeej verkligen inte
Vad använder du mest för kläder? jeans och hoodies tror jag!
Vilken årstid är den bästa? höst tror jag, men typ på vintern längtar man ju till sommaren, och sommaren till vintern. så tror jag gillar alla årstider men längtar efter dom, sen tröttnar 
Kan du åka med mig och shoppa någon dag? ja, för det gjorde vi ju inte igår ♥
Vad tycker du om folk som spelar fotboll? vet inte? hahaha. eller jag gillar folk som spelar fotboll för jag gillar det också.
Vilken är din favoritsport?  ridning!
Vad får dig på bra humör igen om du varit ledsen/arg/sur/deppig? när man pratar med en kompis, eller mamma!
Vilket är ditt favoritgodis? snöbollar, dumlle snacks och sånadär rosablå flaskor!
Ska vi köpa kebabpizza? hahaha ja tack men jag vill ha HV71 isåfall xd
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: