TILLFÄLLIG HEADER

Glömde att säga det, men min header är lite sådär just nu. Kommer en ny design som jag beställt av Emma www.greatest.blogg.se, men jag tycker inte det är akut med ny design. Så hon behöver absolut inte skynda sig :) Den kommer när den kommer!
 
Har kollat på Idol, kommer aldrig ansöka dit även fast jag vill. Alexander Bard skrämmer mig och jag tycker synd om alla han säger saker till! 
Har övat på läxan i en timme nu, men orkar inte mer. Är trött och även fast jag har sovmorgon imorgon igen så går jag och lägger mig tidigt! Imorgon har jag ridning klockan 18, på torsdag har vi träning men den kanske blir inställd? Vet inte.. Isåfall åker jag ner på stan, har rensat garderoben och ska köpa lite basic tröjor som behövs nu i höst. Stickad tröja tillsammans med blå jeans och primeboots, snyggt! :) 
 
Nu ska jag kolla klart på den filmen jag ser på, prata med mamma och sen sova... Halva veckan har redan gått och snart 2 veckor i skolan. Gick till vaktmästarn igår, mitt skåp ska bli rosa ;)   aaahhhhhh itne så fult och mörkgrönt som det är nu. Udda, hoppas någon kille får skåpet efter mig! 
Har skrivit 2 tidsinställda som kommer upp imorgon, godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Hur gammal är du?
Såg en kommentar att du verkade vara "omogen", på det nattstad inlägget. Jag tycker sättet du skriver på och att din blogg är så bra visar att du inte är omogen heheh :P

2013-08-27 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: