Tja tja bloggen!

Godmorgon :) Känner mig riktigt glad idag, vaknade och det kändes lätt att gå upp ur sängen. Love it :D
 
Idag skulle vi åkt ut till stallet och kollat på alla tjocka hästar efter sommarbetet, men det har hänt något med våran bil, så den ska in och kollas kl 1... Vet inte hur lång tid det tar, får hoppas på kort tid så kanske vi hinner lite senare!!
Håller på att planera helgen också, ska spela match på söndagen, första matchen efter sommarupphållet. Mot nässjö som vi vann emot med 2-0 första matchen. Ska bli riktigt kul, vi spelar ganska jämt mot dom :D
 
Nästa vecka rider jag på onsdagen, kl 5 åker vi ut tror jag. Kommer ta med mig kameran och fota massor, alla tjocka hästar - ser ju nästan ut som kossor. söta <3
 


Kommentarer
Postat av: Lovisa ♥

Älskar när det känns så när man ska gå upp, redo för dagen liksom :D kan du inte ha en frågestund nu när du "startar om bloggen" igen? Skulle nog va bra om nån ny läsare har frågor om dig, va endå ganska längesen du startade denna bloggen och du kanske har förändrats! :) + svara i video?

2013-08-07 @ 12:32:42
Postat av: Karin

Behöver du skjuts - ring en vän! :)

2013-08-07 @ 13:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: