Tord - Nässjö

Hej! Hemma från matchen nu, är dö trött och har längtat till sängen.. Blev ett skitväder precis när vi skulle börja spela så regnet bara rann ner i ansiktet.. Blev en bra match med ett skitmål från deras sida (okej, det var ganka snyggt, men tur) så vi förlorade med 3-2.

Kom hem till färdig mat och en soffa som bara ropade på mig haha. Har ätit och bloggat, nu ska jag kolla på film och prata med några på kik och skype :) Hela familjen vill kolla på Varg Veum, är inget stort fan av den filmen, så jag ska stänga in mig på mitt rum och kolla på en egen film. Behövs :)

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Kanske träffa en kompis, ska bestämma det nu. En vecka kvar till skolan, längtar... eller ;-) Sista inlägget för idag, uppdateringen har varit kass men har haft mycket att göra.

Glöm inte frågestunden!! KLICKA HÄR OCH FRÅGA VAD DU VILL!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: