Trött.se

Hemma efter en intealls intensiv dag, inte gjort någonting idag. Nu ligger jag här igen på min säng och mobilen plingar hela tiden av kik, skönt, så som det ska vara :) Fortfarande osäker om morgondagens planer?? Har så sjukt länge velat åka till Ullared och frågade mamma & pappa & Jenny idag. Ingen gav direkt svar men pappa kom sen och sa att jag och han kunde åka om ingen annan ville följa med - förvånar mig fortfarande att det var pappa som sa det. ;-) sagt är sagt, får hoppas på det nu. Finns sååååå mycket fina hästsaker där och behöver nya ridbyxor, jaka och handskar. Har för mig att de har ganska bra kvalle på Ullared, kanske minns fel ;-)
 
Tänker igenom vad jag gjort idag egentligen, kommer knappt ihåg. Lyssnar på musik men ska stänga av den, ska kolla på film, behövs verkligen. Orkar inte tänka så det passar bra! Detta blir det sista inlägget för idag, vi hörs imorgon
 
hur söt är inte han då?! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grymt söt!

2013-08-08 @ 00:23:59 / URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: