Vad arg jag blir

Youtube är cp idag igen! Det står typ att det är filer före mig i "kön" eller något, fattar inte?
Har iallafall 2 videos på "lager" nu som ni får när det funkar igen.
Måste verkligen städa nu, ser ut som ett bombnedslag här hemma.  Ska packa min väska till skolan imorgon, så man kan ta det lite lungt på morgonen. 
Vet inte vad jag ska säga om att börja igen, detta sommarlovet har gått jättesnabbt! Lugna Öland blandat med fartfyllda Eskilscupen.. Allt har vart kul! 
Känns endå bra att va igång igen, inte ligga och sova bort halva dan, ha ridning + träning så man gör något istället för att bara sitta hemma. ;-) 
Nu kom pappa hem med mat, ska äta med honom. Vi hörs senare! 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda och Selma

Nu har vi frågestund på våran blogg, kika gärna in och fråga något? Den som ställer flest frågor får en länkning i ett inlägg! http://equestrians.webblogg.se/2013/august/fragestund.html#comment

2013-08-19 @ 15:39:50 / URL: http://equestrians.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: