www.sverigeponny.blogg.se/photo

Hej!
När jag lagt ut status och inlägg på bloggen igår, har jag fått många "beställningar" om bilder, och för att min blogg inte ska bli rörig med bara massa bilder, har jag skapat en underblogg där alla mina bilder kommer komma upp. Det är fritt fram att kopiera bilderna, men om jag inte märkt dom med min bloggadress får ni göra det! Använder ni det facebook räcker det att ni skriver Malin Wallin, är det på blogg LÄNKAR NI MIN BLOGG www.sverigeponny.blogg.se!
 
Underbloggen heter alltså www.sverigeponny.blogg.se/photo och det är där alla bilder kommer upp!
Det kommer såklart vara bilder på denna bloggen med, men där kommer ALLA bilder upp!
 
Har precis ställt in disken efter frukosten, gameday today. Ni får mer uppdatering sen! Tidsinställda kommer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: