--

Skulle åkt till stallet som jag sa, men det blev inte så. Mådde inte så bra, och var trött så skippade det idag... Måste anmäla mig till konfa, måste göra massa saker! 
Känner mig inte alls på topp, men alla har sina upsanddowns. Har haft träning, fått komma bort från alla tankar..
 
Imorgon ska jag ut och springa. Har träningar på måndagar nu på sommaren, det suuuugeeeer. För jag vill vila lite från det och tänka om, om jag ska fortsätta. Vila mina knän och ja, bara VILA. men nehepp.. 
 
Efter sommaren vet jag inte hur det blir med ridpassen på onsdagar, men det får ni veta när det är klart. 
Ikväll lagade jag mat till hela familjen, känner mig duktig haha.. Ska kolla på TV nu och ta det lungt, lägga mig tidigare idag. Kan ju inte väna på dygnet helt bara för att det är somamarlov, right? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: