Få din blogg att växa!

I detta inlägget kommer det punkter jag tycker är viktigt för att få en större blogg, som jag själv följt och sett resultat!
 
* Designen är sjukt viktig. Om ni kommer in på en blogg med min och lite mer avancerad design ser man att personen lagt ner tid på den.  Om bloggen ser lite njaaaa ut (om man kan säga så ;-)) tänker man "denna bloggaren verkar inte anstränga sig så mycket... Och så kanske man läser ett inlägg eller 2, sen trycker man på kryss. Bloggen ska inte heller vara för avancerad utan det ska vara lätt att hitta! 
 
* Inläggen är också viktiga. Punkt där det ska vara, bra meningar, bra helhet och framför allt läs igenom texten innan du publicerar det!
 
* Svara på kommentarer om du inte får för många kommentarer tycker jag det är viktigt att svara på dom. Du startar en "konversation" och du koms ihåg som en trevlig person. Vips där har du en till läsare!
 
* Intressanta inlägg Skriv om sånt du vill, inte om andra inlägg som du igentligen inte vet något om men skriver ändå, för att göra dina läsare nöjda. Ta läsarnas ideér och blanda med dina 
 
* va dig själv behöver jag säga mer?! 
 
 


Kommentarer
Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - ᴩᴀsᴛᴇʟʟᴃʟᴏgg *:・゚♡ ✧* ▲

Jag tycker du lyckas bra med dom här punkterna :D

Svar: tack! <3
orksryttare.blogg.se

2013-06-24 @ 19:38:24 / URL: http://neapocalypse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: