Hur/när började jag rida #1 CHICAGO

Chicago är en C-ponny, som står på ridskolan. Han är svart vit skäck och super fin!
Fick rida honom på en lektion första gången. Var lite nervös för ahade hört att han var väldigt pigg och sprang snabbt. Och ja det var han, men det gick ändå bra! Fick rida han igen och igen, och tillslut var han en favorit. Startade då min allra första tävling med honom, 40cm... Gick bra, tog alla hinder i trav tror jag. Men han hoppade ändå! 
 
Andra tävlingen hade jag utvecklats mer, galopp var det då. Kom över alla hinder, och hade 2 rosetter på väggen. 
Bilder från den dagen:
Hade gjort en fin fläta i svansen. Är man inte bäst måste man va finast xd
ser ut det är bruna fläckar ut på den bilden, men det är SVARTA fläckar!
fick rosett, var hur glad som helst 
hårig.se?! 
 
Nu tävlar jag inte Chicago så mycket mer, rider på lektion då och då. Han är en supertrvlig ponny, lite tjurig i spiltan men testar bara när man kommer in! Fin galopp, fin trav och pigg men inte het. Drömponny! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: