Mål 2013

Hej! Hemma från A6 nu, drog dit med min syster. Men tänkte på en sak, som jag ska skriva ner och sen kolla på efter sommaren. Mina mål 2013 inom ridningen!
 
har nästan alltid haft samma mål, men tänkte skriva dom igen, dels för att ha dom på nya bloggen, sen kanske någon av er tänker "jammen det kan ju jag & min häst också ha!".
 
Har alltid som mål att starta ex antal tävlingar.. Vill utvecklas i både dressyr & hoppning, men i tävlingar satsar jag på hoppning. 
STARTA MINST 7 TÄVLINGAR PÅ RIDSKOLAN
Har också som mål (haft länge) att rida alla hästar i stallet. har typ 5 kvar, inte så många! Mistel, Simba, Charlie, Rebus. 
RIDA ALLA HÄSTAR I STALLET

HOPPA HÖGRE "rekord" änsålänge är 95 cm, oxer. Främre bommen var 95 så den bakre var väl 1 m? Vet itne riktigt.
 
VAD HAR NI FÖR MÅL MED ERA PONNYS/HÄSTAR? 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har typ samma mål som dig.. men har en fråga..
Jag e hopprädd och har hoppat bara 40 cm... Min favorit häst vill nog hoppa högre men jag vågar inte... Vad gör man för att inte va rädd längre??

2013-06-25 @ 17:08:10
Postat av: Hannah

En over har lika hög fram bom som bak bom. Annars är det ett stigsprång :)

2013-06-25 @ 19:58:43
Postat av: Hannah

Oxer*

2013-06-26 @ 15:54:02
Postat av: Blablabla

Ehh, nej Hannah.


2013-07-01 @ 10:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: