Måste köpa

... ny bikini. Min har dels blivit missfärgad av en påse?! Hur kan det hända? Ja, istället för neongul är den rosa-orange-gul. Hmm?
 
Känns iallafall inte som varken badväder eller solväder. Der har regnat nonstop hela dagen/natten, tycker det är ganska mysigt när man somnar till smattrar på rutan. Kunna va inne utan att ha dåligt samvete. :) 
Ska se om några tjejkompisar vill komma hem till mig nästa vecka. En av dom åkte precis till Turkiet. Fuskigt ;-) Men det blir väl lika fint väder här hemma snart ? Hoppas jag... 
 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Om du menar mej så har jag inte åkt en utan vid tre åker jag till flygplatsen ;)

Svar: haha jaha, trodde du redan hade åkt HAHA köööp VS TILL MIIIIIG!
orksryttare.blogg.se

2013-06-26 @ 13:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: