Min vecka

Nästa vecka på sommarlovet, vad händer?
Sommarlovet hittils har varit tråkigt, inte gjort någonting. Men tror det behövdes, vila. ;-) 
Nästa vecka är likadan.. Almost
 
På måndag har jag träning halv 6. Det suger ärligt talat, tänkte att jag kunde få vila mina knän under sommaren nu som jag har stora problem med, knappt kunnat gå vissa dagar. Men nej, då ska vi ha träning ändå... bara 2 veckor upphåll, & en av den veckan är jag på cup. Tar mer än gärna några lediga veckor från fotbollen
 
Tisdag har jag ingeting att göra, kanske ska ut till stallet men inget som är bestämt.
Antar att min vecka kommer bli ganska spontan och man tar dagarna som de kommer, orkar inte planera varje dag.
Så blir nog hela min vecka, men berättar för er på morgonen vad jag ska göra. :) 
Kommer börja med mitt videomaraton på måndag. Vad det blir för videos får ni veta imorgon. 
Något måste ni ju ha att längta till, right :)
 
På midsommar var jag med släkten hos min mormor först klockan 1. Vi åt mat och jordgubbstårta, sånt man brukar göra. Gick ner och badade med hunden och fick rivmärken på mina bara ben av hundarnas klor. Myys :D
 
På kvällen åkte vi ut till mina kusiner, ungefär klockan 7. Var där halva natten, kom hem lite innan 02. Det var kul, åt grillat där ute och jordgubbar. Tror jag somnade lite där vid sisådär klockan 00, på en hård träbänk ute i deras utehus med en filt över mig. Var ganska trött tror jag ;-) Hade ni en bra midsommar?
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: