Presentation

Hej hej!
 
Jag heter Malin är 14 år. Jag bor i Jönköping med min familj. Jag rider 1 gång i vecka + är ute i andra stall 1-2 gånger i veckan! Min blogg handlar om min vardag och ridning! Hoppas ni gillar den :D
 
Jag rider på onsdagar på ridskola. Alltså 1 gång i veckan :D Jag har ridit i 6 år, snart 7. Har tävlat en häst som heter Chicago.
Chicago - född 1994 - är en korsningponny som finns på min ridskola.En skäck!♥ Han är 140 i mkh. Han är jätteduktig på och hoppa, och ridas i allting! Har tävlat honom 4 gånger. :) Ska nog inte tävla han så mycket mer, ska satsa på en annan, finns länk till den hästen i menyn! Här är Chicago:
När jag inte är i örks är jag i  jfk & vissmålen!
Jag spelar fotboll 2 gånger i veckan nu på vintern. På sommaren är det serie och då blir det en match i veckan också. Jag spelar inner mitt om ni ville veta haha :D Har tränat fotboll sen jag var ca 7 år! (tror jag?!)
 
Jag gillar också att fota! Har en system kamera som heter Nikon D1200 tror jag. Använder bara det man fick med när man köpte kameran, och den kameran är BÄST! Man kan filma, ta kort (såklart) lägga på effekter m.m! Ni kommer få se mycket bilder av den kameran :)
 
 
Om ni vill veta något mer är det bara att fråga! :)
/Malin

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan, just nu har jag veckans blogg, det skulle vara super kul om du kunde kika in på min blogg o va med i tävlingen :D (du måste bläddra ner lite i bloggen)
+ Super fin blogg med fina bilder, kram :D

Svar: tack!
orksryttare.blogg.se

2013-05-14 @ 15:39:06 / URL: http://happyliife.blogg.se
Postat av: Lagoo

Hej Malin! Superfin blogg, jag tror på dig! Kika mer än gärna in på min blogg och var med i min frågestund!! :) Kram

Svar: tack! :D <3
orksryttare.blogg.se

2013-05-14 @ 16:25:42 / URL: http://nattstad.se/lagoo
Postat av: Karin

Äntligen en ny blogg! Stilren och fin! Jag ser fram mot att läsa vad du skriver!
Kram

Svar: Tack! Ska komma upp en ny bild längst uppe, headern men den ska en kompis göra :D ♥
orksryttare.blogg.se

2013-05-14 @ 16:49:44
Postat av: Vanessa

sjukt fina hästar :)

Svar: tack! visst är dom!
orksryttare.blogg.se

2013-05-14 @ 18:04:47 / URL: http://tev.blogg.se
Postat av: Iza Hillbom

Sjukt kul att jag bara råkade klicka in på den här bloggen och läste presentationen, och vi verkar ganska lika! Har ridit lika länge som du, vi är nästan lika gamla och jag har också just skaffat en ny blogg! Fin Chicago var förresten!

2013-05-14 @ 22:16:36 / URL: http://hiza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: