BORTSKÄMD?

Alltså nej, verkligen inte. Jag får inte allt jag ber om, isåfall skulle jag ha saker i mängder..
 
Bara för att jag har en VS så är jag bortskämd? haha.. En VS kostar mindre än en vanlig parfym, och är sjukt lätt att få tag på, så igentligen är det inget speciellt att jag har dom?
Och jaa, nu har jag 4 vs, brukar inte skriva ut priser på min blogg, men jag köpte 3 av dom på Landvetter för 105 kr styck (no big deal) och en på Parelle, för 129 kr som jag betalade SJÄLV. Är det något jag vill ha, men inte är så nödvändigt betalar jag själv, men är det något jag behöver (tex jeans, jacka) betalar mamma. Och nu var det så att både jag och min syster ville ha vs, så vi passade på att köpa det på Landvetter då det fanns många lukter att välja på, och de kostade lite mindre & mamma betalade.
 
som sagt, De kostar mycket mycket mindre än en vanlig parfym, så tänk efter innan ni skriver något
 

Kommentarer
Postat av: Mathias&Rebecca

Hur orkar man skriva något sådant, helt ärligt. ibland blir man bra irriterad på folk som kommentar idiotiskt! :) Nice parfym! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

Svar: tack. fin blogg!
orksryttare.blogg.se

2013-11-04 @ 19:42:45 / URL: http://twoplusone.se
Postat av: Anonym

Kan du inte visa alla?!?!? (:

Svar: Jo :)
orksryttare.blogg.se

2013-11-04 @ 21:26:03
Postat av: Hannah

Hej. Kan inte du göra ett inlägg om hur man får starkare självförtroende?
Jag är mobbad i skolan, och är rädd varje dag jag ska till skolan. Jag brukar alltid hålla mig undan alla i min klass och vara med den yngre årskullen, alltså de som går i 5:an. Även det blir jag retad för...:/
Hoppas du gör det, älskar din blogg och skulle betyda jättemycket! <3

2013-11-05 @ 11:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: