Hola todos

Ingen aning om vad jag gjort ikväll igentligen. 
Tog en dusch som jag sa, pappa gjorde pannkakor som var klara när jag kom ut, perfekt tajming.
Och nu ligger jag här i sängen igen. Om lite mer än en månad är det jul, sjukt vad detta året gått snabbt.., om 4 månader fyller jag 15. Det HAR gått snabbt. 
Tycker det är kul att läsa på folk man känners bloggar (jag vet att ni läser detta) och se precis samma uttryck, samma ord i deras inlägg. I mean, kul att ni gillar det jag skriver, men snälla - kom på nåt eget. Jag kör mitt race, du kör ditt. Fine? Don't like copycats, hoppas jag inte behöver märka mina inlägg med (C). 
Godnatt, imorgon och dagen efter det, veckor efter det kommer det komma inlägg. Har sååå ont i huvudet efter att jag och en kompis lyssnade på typ alla bassboosted vi kunde hitta. Alltså, inget att rekommendera. EN låt går väl bra, men 10? Hmm 
Gooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: