Nu är jag påväg hem från...

denna veckan har varit off, och även detta är ett tidsinställt inlägg. När jag sitter och skriver detta inlägget är klockan exakt 22,18 och det är den 26/10, och om ca 3,5 timmar ska jag upp igen. Puh, snacka om att jag kommer vara trött...
 
Jag har alltså varit iväg i från Sverige hela denna veckan. Resan till Teneriffa (den 27 /10) bokades inte alls länge inan vi skulle åka, minde än en vecka innan! 
Åkte på söndags natten 26/10, 02,30 ungefär var bilen påväg till Göteborg, Landvetter flygplats. Hade redan då kollat ut lite saker jag skulle köpa i taxfreen, och förhoppningsvis har jag hittat något.
Massa bilder kommer, hoppas min uppdatering funkat denna veckan. Hoppas ni gillade inläggen, försökte göra lite olika! 
 bjuder, så ful, men den ligger ju ute på instagram, så varför inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: