Puh

Efter en inte alls ansträngande dag känner jag mig hur seg som helst. 
Kanske för att jag luggit på stranden hela dagarna förra veckan, saknar det. :/
Men nu är jag tillbaka i kalla Sverige. Var bara att bita ihop när man gick utanför dörren imorse. Usch! 
Skolan gick bra idag, måndagar är väl aldrig kul? Är hemma nu och har varit typ 2 timmar. 
Håller på att skriva inlägg nu till veckan, jättejobbigt men inte är det lätt att ha en blogg. Kommer massa hästinlägg eftersom det är det ni vill ha. :) Missade hoppveckan på Ior i onsdags, det suger verkligen.. Önskar att jag kunde åka hem hela onsdagen, hoppa honom och sen tillbaka till Teneriffa - men det skulle ju aldrig gå.. :(
Kommentera inlägg ni vill ha, jag gör dom!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: