5 + och 5 -

+ mitt rum äntligen städat och tillbringar mer än gärna tid där! 
+ Tävligen på söndag, är så sjutk taggad! 
+ mitt objektiv, 80-250 mm så sjukt bra!! 
+ min statistik, blir bara bättre och bättre 
+ att saker äntligen börjar klana upp, vet vad jag vill och vad jag vill ska hända!
 
- nya uppdateringen på mobilen, iOs 7. Om jag hade chansen skulle jag LÄTT gå tillbaka till iOs 6 och aldrig aldrig uppgradera den. NÅGONSIN!
- jag har för mycket kläder, så jag kan inte köpa nya xxxx
- jag har bara ETT PAR SKOR! kaooooooooooozzzz
- Trodde att det skulle bli mysigt med höst, men nej. Det är bara kallt och ysch, längtar redan efter sommaren igen..
- innan jul kommer alla prov = mycket plugg.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: