Aneroxia barn

Jag har tagit emot massa kommentarer om min kropp, svalt ner de ord jag vill säga tillbaka för att visa att jag inte bryr mig. Men idag är de dags att sätta ner foten, skrika ut alla ord och verkligen visa att man inte gillar det man hör :@

 

När jag var på väg ut till idrotten, spärrade några killar dörren och jag fick gå till den andra. När jag gick förbi den dörren de stod vid, öppnar de den och ropar "nemen kolla, nu gick dörren att öppna! Hejdå aneroxia barn!"

 

Alltså, respekt?? Jag VET att jag är smal, men jag förtjänar endå inte att höra sånt. Jag mår bra, så whats the big deal att stå och skrika över hela skolgården på en tjej/kille som är smal? Tycker man det är KUL?

 

När jag var mindre vågade jag inte säga emot, då jag var rädd att jag skulle få flera personer som hängde på och gav ännu mer kommentarer.  Men har med tiden fått "mer skinn på näsan" och känner mig jättestark nu. Fine, man får blickar i korridoren och ännu mer snack om mig. Men det är värt det, inte ska jag gå och ta emot "aneroxia barn"? 

 

Usch, hatar verkligen såna personer som måste trycka ner andra för att visa sig cool. Någon dag vill jag skriva ut alla namn här på min blogg, och skriva allt jag tycker om PAYBACK. Men jag är en goodgirl, så är inte lika idiotiska som dom.

 

Hela händelsen slutade med att jag ropade "hejdå fetto" tillbaka till honom. Tror ni han skämdes? Ja ;) 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mariibest ♥

MALIN JEG ELSKER DEG ♥

2013-10-23 @ 22:36:13
Postat av: zuzanna

Haha, "hejdå fetto", den var bra ;) Men ush, idioter finns det till allt. Jag är också ganska smal för min ålder. Och hela tiden klagar en massa folk att jag äter för lite, att jag inte har några muskler, är för smal och blabla. Ganska irriterande.. För jag kan inte göra något åt min vikt, jag har jätte svårt för att gå upp i vikt. Men men, det enda vi kan göra är att ignorera idioterna ! Och visa att vi är mycket starkare. Kram :)

Svar: så sant, tack för din fina kommentar <3
orksryttare.blogg.se

2013-10-25 @ 11:22:19 / URL: http://zuzanna.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: