ÄNTLIGEN

När jag fick höra att denna matchen avgjorde om vi kom 4 eller 6 i serien, blev jag verkligen taggad på att vinna. De här laget var verkligen inte värd en till vinst. Det har inte alls bra spel, utan går bara på kropp och spelar riktigt FULT. Kom hem med blått knä och 3 dobbstreck med små sår i på låret, om ni ville veta ;)
Vi spelade iallafall bra, men matchen slutade 2-2. Vi slutade 5:a i serien, inte nöjd men jaja. Nu får vi se hur det blir med fotbollen! 
 
Är helt slut, åt på McD med laget efter matchen. Nyttiga var det va ;) nej men det var gott. Är jättemätt fortfarande, tror jag åt för mycket haha.
Imorgon är det måndag och det SUGER. hatar måndagar, men slutar tidigt så det är skönt! På kvällen vet jag faktiskt inte om vi har träning, men hoppas på uppehåll, som jag skrev innan så skulle det vara skönt att bara ligga i sängen.!
 
NU ska jag kolla på tv i typ en kvart till, sen går jag och lägger mig.. Ska bara skriva lite inlägg tills imorgon, så ni får något att läsa! Vi hörs innan vi ska nana !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: