Dagarna ni missade!

Oj, har helt glömt bort bloggen....Men nu är jag tillbaka!
Videon från onsdag laggade, och kom aldrig upp. Men den "encodar" nu, så den kommer ikväll!
I onsdags red jag då Snuitje, vi hade hoppning. Övade på vägar mest, och hoppade inte så högt. Det gick jättebra, fel galopp ibland men rättade det! 
Så är riktigt taggad inför söndag, lovar bilder därifrån! 
Igår torsdag var det bara skola, sen lung kväll, så inget speciellt att berätta där ;)
Idag, var det exakt 3 år sen morfar dog. Vid denna tiden för tre år sen låg ja i mammas säng och grät. Kommer fortfarande ihåg den dagen, och blev lite ledsen tidigare idag.. :/ Saknar han jättemycket och han var verkligen en perfekt morfar.. Saknar verkligen honom! :( 
Men efter skolan va jag med en kompis, så glömde faktiskt det för en stund (eller ja hela kvällen). Ellen va jag med, vi gick hem till mig och hämtade pengar. Sen köpte vi lite dricka, och godis och la oss i min säng och pratade om verkligen allt! 
Gick til Ekhagen och träffade A & E. Det var så HIMLA kallt, fryser fortfarande och kom hem för typ en timme sen haha.  Kollar på TV och äter popcorn och myser, det är ju fredag ;)
 
Kommer endå inte kunna vila hela helgen som jag tänkt, men roligare saker än så händer. Imorgon lördag ska jag kanske va med Ellen igen, annars får jag faktiskt hela dagen fri = vila ;). Söndag är det tävling, så godnatt tidigt på lördagen, upp typ 7 på söndagen. tror det blir tidigare tillochmed. Men det är verkligen värdt det, det är ju tävling ! Alexandra åker med, så bilder och video kommer därifrån! 

Nu ska jag poppa mer popcorn, och bara värma mig i soffan. Ska verkligen inte göra något mer idag, i mean klockan är snart halv 11, skulle ändå inte hinna. Kommer inlägg innan jag ska sova !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: