Från nu, och ett år framåt

* 5-6 oktober, nu i helgen
ska jag och mina kompisar åka på konfaläger. Ska bli jättekul! Vet inte riktigt vart det är, men en natt övernattning, umågs med kompisar... ja det blir kul :)
 
* tävling 20 oktober
Får anmäla mig igen, vet inte vad som hände... Men tävling kommer det bli!
 
* 24 december
jaadu, julafton!! har redan skrivit ner saker jag vill ha, bara för att jag ska inte ska "glömma bort", men inte heller köpa det innan jul. Roligare att få sakerna!
 
* 4 februari
Min födelse dag. Ett minus är att det är så himla nära jul, så alla saker man önskar sig, har man redan fått... så det blir suprise vad som är i paketen !!
 
*13 juni
SKOLAVSLUTNING! 
 
* 14 juni
åker jag och Ellen till Stockholm, vi ska BARA kolla på one direction *host*, skojar bara, shoppa också såklart.. Hörde att VS butiken skulle va färdigbyggd då... oupssss, det var synd ;) ...
 
2013 har gått jättesnabbt, mycket roliga saker har hänt, och mer sak det bli dehär 2 månaderna som är kvar! Även 2014 kommer bli kul, jag fyller 15, det känns mycket mer vuxet på nåt sätt! Pratar också om att färga håret, hoppas verkligen jag kan det. Lite mörkare än min hårfärg. Vill, men endå inte... Vi får se!
Nu ska jag sova, inställda kommer upp imorgon, hinner verkligen inte uppdatera i skolan. Börjar sent, så kanske kan skriva något på morgonen. 
På kvällen ska jag till Bonarelli, gott :D 
Godnatt!
 
sommaren 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: