Godnatt lovers!

Vet att det är några/någon , av er som läser därute, som inte gillar vad jag skriver, men är det så svårt att stänga ner min blogg då? Bara onödigt av er att kommentera "du är fin men gillar inte din blogg" "tråkigt att läsa". Fine, klicka på kryss innan du dör av tråkighet :)
 
Åkte till mormor nu på kvällen och fikade, myste med Sanny. Var duktig och ta med mig läxan och öva, kanske inte så länge men alltid något! Kemi prov imorgon, känns bra faktiskt, bara liiiiiite krångligt med H+, joner, syrebas bla bla bla... Vetrinär var det jag skulle bli ja
 
Ut till stallet imorgon, kommer anmäla mig till klubbhoppningen den 20 oktober. blev ju något fel förra gången jag skulle anmäla mig, men nu försöker vi igen! Säger inte vem jag önskar/höjd, det får ni veta när allt är klart! Kommer ha med mig en fotograf, så SÅKLART kommer bilder därifrån :)
 
men ja, åter till imorgon. Börjar en timme senare, så kan ta det lungt på morgonen, men klockan står ändå på 06.55, vaknar inte annars. 
Börjar med ett favoritämne - spanska. Inte så lätt, men kul att kämpa lite för att lära sig det man vill! Just nu jobbar vi om väder, inte så jättekul men det funkar.
 
nähe vad babblar jag om, ska försöka fixa designen, men har ingen ork till det & det finns andra saker som går före det. SNART!
fööööör sent i säng idag igen, men nu säger jag Godnatt <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: