Håltimma = hem

Musiklektionen (profil) slutade inte som jag trodde. Igentligen skulle vi va i skolan till 15.30, men vi fick istället gå hem ungefär 10 min efter det förra inlägget! 
Vår musiklärare var sjuk, och våran vikarie hade inte planerat något så vi fick gå hem eller nåt sånt. Skönt då jag redan hade lite ont i huvudet och kände inte alls för att sitta och höra klankande på gitarrerna eller slag på trummorna, ;) 
Mamma kommer hem om typ 2 timmar, och då åker vi iväg till Hööks, men det visste ni redan. Det är typ det som händer idag, inte så rolig dag men det funkar :) tidsinställda kommer upp, hann ju göra fler nu när jag kom hem så tidigt!
 
 
vi tar den en gång till, så fin! Not a big fan om Måns, but still love the song :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: