Hej allihopa!

Ny design är på ingång, så snart blir det ännu nyare här på bloggen! 
Den design jag har nu, kommer ändra färger osv. Men den får va såhär sålänge - enkel och lite mer hemlig, man ser inga bilder i headern och ja.
Ville dock ha en från Emma, dom blir ju så himla fina, men det skulle ta lång tid, så försöker göra en själv!
 
Skolan slut, kändes som denna dagen vart den segaste. 
Idrott på sista lektionen i SKOGEN, origentering... Jobbigaste var att gå hem därifrån haha. 
Ikväll blir det ingen träning, vet inte varför. Men det passade bra, har prov på onsdag som jag måste öva till. Kemi.. En annan klass har skvallrat om vad provet handlar om, så vet vad jag ska öva på ;) En labb måste man göra också, känner mig säker även där :)
 
Håller på att kolla på sjöis, platserna tar slut SJUKT snabbt, men har bestämt mig för en vecka jag vill gå, bara att få med mamma att godkänna och så! Ännu mer att se fram i sommar, läger, stockholm ja you name it. Men typ mer än ett halv år kvar så mycket kommer hända haha. Men det blir kul, hoppas & tror jag! 
 
På onsdag blir det stallet igen, känns som det var en evighet sen jag var där. Becka 42 (nästa vecka) är min onsdagsridning flyttad till måndagen samma vecka. Joan Lynce skulle komma, och då fick vi flytta på oss ;) 
 
nähe, nu ska jag rensa garderoben, se om jag behöver ny jacka, och prova skor. Hörs senare!
ÄR DET BARA JAG SOM SAKNAR SOMMAREN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: