hollaa

Denna dagen har varit både upp och ner. Har varit glad, gått förbi killen som ropade efter mig igår med huvudet högt, och skrattat för mig själv. ;) var lite ledsen igår, men nu känns det bara löjligt
Har fått bilderna från tävlingen nu, men dom kommer inte upp förrens nästa vecka. Men EN bild får ni nu!
 
  
Han är så HIMLA FIN!
 
Dagen är iallafall slut, har varit med min kusin. Vi åkte in till stan och åt mat, kollade runt lite men hade (som vanligt) inga pengar. täckte bara till mat ;) Har förhör imorgon på SO, så övat på det också.
Annars har dagen varit riktig seg, musik på eftermiddagen både dansat och sjungit. Är riktigt trött, är förkyld så hoppas verkligen det går över på typ en dag... Mirakel om det skulle hända.
 
Bloggen står still just nu, men ni fortsätter läsa. Älskar verkligen er, och blir alltid glad av era meddelande och kommentarer ♥ 
Älskar er !! 
Denna gulliga tjej skev till mig för en stund sen, kolla hennes blogg även fast hon har paus! http://hovskrape.blogg.se
Hoppas ni alla mår bra, det gör jag. Inte tänka på allt dåligt, utan bara göra det man vill och inte påverkas av alla andra. Kram! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: