It's friday!

Hej! Fick halv panik över att jag inte skrivit något idag, men kom på sen att 2 var tidsinställda, puh ;-)
Dagen har varit både bra men långtråkig. Inte nog med att vi började med origentering i skogan 09,10, så var man trött och skulle sen in på matte lektion direkt efter.. inte en favorit.
Kunde med stolhet lämna in min berättelse i SOsvenskan. Kändes bra, och jag har verkligen kämpat med den. Tror den innehöll vad den skulle.
 
För er som undrar, och du som kommenterade på förra inlägget om mitt lilla lillfinger och ringfingret. Jag har (jag skrattade själv hur dumt detta lät) FASTNAT i spännet i väskan, när jag skulle slänga in den i mitt skåp lite snyggt efter idrotten när jag hade bråttom. Vred till det, gjorde inget speciellt ont just då men sen tappade jag känseln i toppen av fingret, och det svullnade upp. JO det är sjukt störande att ha de ihoptejpade, går typ inte att skriva på datorn, eller när man ska skriva med en penna. Det är mitt lillfinger som är skadat :( fingret är litet, men gör ändå sååååå ont
 
Vad händer idag då? Skulle vart med 2 kompisar, men blev inte så. Vi skulle gå och äta, men kom på att jag inte har NÅGRA pengar.. Så det får bli en annan dag.
Bad mamma att köpa Maltesers till mig påväg hem från jobbet, det är ju faktiskt fredag ;)
Vi hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: