min tisdag

Höll på att glömma vad det var för dag idag haha. Skolan var ganska lung, tisdag är en dag jag varken har idrott eller träning jätteskönt!
Ikv blir det bara plugg, jag har kemi prov imorgon som jag måste öva till.. Ja, blir en ganska tråkig eftermiddag/helg, skulle åka till stan men vi får se hur det blir med det! Känner verkligen inte för det just nu! 
 
Hoppas också att jag ska anmäla mig till sjöis idag, måste göra det innan det tar slut och det är bara en vecka jag kan på hela sommaren! Såg att 27 var fullbokad, så måste kolla upp det! skiiiiit också!
 
Kemi boken väntar, prov på ca 30 sidor... Skriver mer sen!
 

Kommentarer
Postat av: Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥

sv: åhh vad kul! haha gissar på att det är bra platser x)

Svar: ja ganska bra, typ snett emot scenen, sittplatser ;)
orksryttare.blogg.se

2013-10-08 @ 15:51:39 / URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: