Min vecka

Godmorgon, här får ni min vecka!
Måndag (idag): skola, öva på spanska och engelska !! 
Tisdag: skola, plugga
Onsdag: skola, hoppa Snuitje ♥
Torsdag: skola, förhoppningsvis inte något plugg, men skulle inte förvåna mig om det kom till någon läxa. ;)
Fredag: skola, kanske bio med kompisar!
Lördag: sovmorgon, fixa allt inför tävlingen på söndagen. kanske åka ut till stallet!
Söndag: tävling, hoppa LD med snuitje
Ska någon gång under veckan försöka komma iväg till Hööks och inhandla bla ridbyxor, tofsar, ansiktsborste, mankam & schabrak.
jättekul att tävla, äntligen.. har inte gjort på länge så tog LD denna tävlingen. Förra tävlingen på Snuitje vill jag inte ens minnas, ;) 
Vilken färg tror ni skulle vara fint på Snutije? Mörkblå funkar väl ganska bra? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Snuitje passar jätte bra i marinblått,brunt och rött. Har själv haft färgerna på honom och de passar honom så bra :) LYCKA TILL PÅ TÄVLINGEN :D

Svar: Tack! Hoppas det går bra för mig haha! ;)
orksryttare.blogg.se

2013-10-14 @ 15:26:18 / URL: http://Http://hannahjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: