No inspiration

Har verkligen inte någon idé om vad jag ska blogga om.
Inga ord eller tankar kommer, antar att jag är för trött typ.
Ändå borde man ju vara glad på lördagen, det är ju helg! Men nej, har inte kommit igång än - gör snart i hope
 
Tog iallafall en dusch i väntan på att mamma och Jenny skulle komma hem med Maltesers till mig, men de hittade det inte någonstans. :( 
Ska väl äta något, sen åker vi mot min kusin, ska fira henne!
Imorgon är det match, är inte taggad alls och vi är dåligt med lag. 
Förra gången vi spelade mot samma lag, fick de 7 gula kort och ett rött & vår målvakt fick åka in med ambulans = jag är rädd haha. Sista matchen på serien, sen får vi se hur det blir med fotbollen.. :/ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: