Outfit till tävlingen på söndag!

Byter inte schabrak, utan tror det passar ganska bra! Ser inte riktigt ut så som på bilden, men precis samma mönster bara med större rutor! En liten fläta i svansen, KANSKE. inte riktigt bestämt ännu. Är super taggad!!! Kommer bilder därifrån!
 
Hästen jag kommer tävla är alltså Snuitje (om jag inte blir utlottad från klassen).
* Hans träns ser ut som det på bilden ungefär, men är svart och ett annat pannband! Finns en bild där nere, men man ser inte så noga...
* Under västen kommer jag ha en svart polo tröja, och en svart klubbtröja med ÖRKS tryck på ryggen (kommer dock inte synas under västen). Men ni kommer få bilder på det live från tävlingen också!
 
OBS!! ÄNDRAT! JAG KOMMER HA ETT BRUNT SCHABRAK SOM JAG LÅNAR AV ALEXANDRA. (Hennes bild också!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: