PUH

Skrev ett inlägg, men det försvann.. hur arg blir man inte?!? :/ Har inget att berätta om men tänkte endå ge er lite uppdatering om läget just nu. Imorgon börjar "off veckan" - det kommer alltså inte så mycket inlägg. Har suttit nu i säkert 2 timmar per dag och pumpat ut massa inlägg till er, som kommer upp under denna veckan. Kommer INTE bli så mycket live bloggning, hoppas det är ok. Usch, känns som jag tar farväl från bloggen förevigt, men det är verkligen annorlunda att inte har någon blogg att skriva inlägg på under en hel vecka. Alla timmar man lägger ner framför datorn/mobilen för att skriva, det är mycket. Och nu noll.. Kommer knappt klara mig haha. Jodå, det går nog bra :) kommer ett inlägg idag till, hinner verkligen inte skriva just nu. Har så mycket annat att göra.. Men nästa vecka kommer ni få MASSOR av inlägg, era önskningar, mina drömmar ja ALLT. har snart 15 tidsinställda - men det behövs right?. I hopp om att bli mindre stressad, satte jag på lugn musik i mina hörlurar. Nu måste jag verkligen skriva inlägg.. vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: