Ridlektionen Chicago

Igår red jag Chicago, igen! Mamma filmade inte, vet inte varför haha. 
Men vi övade på förvänd galopp + en sväng. :) 
Så vi red galopp på lånsidan, förvänd då. Första gången fattade inte Chicago men sen gick det jättebra! När vi kom till sängen saktade han in lite, vet inte om det är för han är lite osäker sen senaste gången han gick omkull, vilket inte va så längesen... 
Anmälde mig också till tävling den 20 oktober, så det blir kul :) Vem jag ska ha, höjd osv får ni veta längre fram!
Love you <3
 
gammal bild !!!! 

Kommentarer
Postat av: Katarina

hej vilken fin blogg du har :) Kicka gärna in på min och säg gärna vad du tycker om bloggen och om du tycker om bloggen så får du gärna stanna kvar :) Ha det så bra kram :)

2013-10-03 @ 20:01:24 / URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Tomina

fin blogg.

kolla gärna in på min blogg och bli länkad om du fråga 5 frågor i min rågestund!

2013-10-06 @ 19:24:32 / URL: http://tomiinamaukonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: